zaterdag 2 februari 2013

Steuntje in de rug

Donderdag ben ik weer eens achter de naaimachine gekropen.
Dit keer om een stoelkussentje te maken voor een jongetje uit mijn klas. Hij heeft een spierziekte en hij heeft de laatste tijd erg veel last van de spieren in zijn rug en billen. Hij krijgt een aangepaste stoel, maar daar moest ook een kussentje voor gezocht worden. En daar wist ik wel raad mee!
Ik heb het kussentje precies op maat van zijn schoolstoel gemaakt. Met behulp van een extra flap kan het kussentje zo over de rugleuning van de stoel geschoven worden.

Gister ben ik met Hidde in de bakfiets naar school gefietst. Wat een wind!
Het kussentje paste perfect! Ik kon hem dus helemaal afmaken.
Ik heb de zijkant nu met de hand vastgenaaid. Heeft iemand tips hoe je dat netjes kunt doen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten