maandag 22 april 2013

Zachte zitjes in de bakfiets

Wat heerlijk! Eindelijk hebben we kunnen genieten van het prachtige weer!
Met een nieuwe loungebank in de tuin was het dan ook helemaal niet moeilijk!
Toch kon ik het niet laten om even achter de naaimachine te kruipen. Ik vond namelijk op zolder een boxkleed die niet meer gebruikt wordt. 5 jaar geleden maakte ik hem zelf van schuimrubber en een mooie hoes eromheen. Eigenlijk wilde ik hem bewaren, maar ik heb er toch een andere bestemming voor gevonden... Zachte kussentjes voor in de bakfiets!
Ik had nog een stukje vrolijk gestippeld tafelzeil over en na wat meten en 1 x een mislukking is het me gelukt. Niet echt prachtig afgewerkt, maarach, voor eigen gebruik is dat niet erg!
De kids zijn er blij mee! Lekker zacht zitten!



Eigenlijk moet er ook een nieuwe huif komen, zou dat me lukken......?

1 opmerking:

  1. Heerlijk, eerst lekker fietsen en dan op de loungebank ploffen! genieten toch?

    BeantwoordenVerwijderen