dinsdag 7 mei 2013

Give away!

Zo langzaam aan krijg ik steeds meer volgers. Ik vind het lastig om mezelf ertoe te zetten om een berichtje op mijn blog te zetten, liever bekijk ik andere blogs of ben ik zelf druk met al mijn creatieve hobby's. Of ik ben aan het genieten van het zonnetje, zoals vandaag. Het is zelfs zo warm dat we een badje bij de zeeman hebben gescoord en gevuld hebben met water. Mijn dochter maakte ik blij met een speelsetje vissen vangen voor 1,79. Altijd leuk van die koopjes waar goed mee gespeeld wordt. Daar komt ook nog eens bij dat ik op de iPad lastig foto's kan toevoegen en mijn laptop ondergaat een operatie bij de computerdokter ;-).
Maar toen ik net op mijn blog keek en de teller op 10 stond, vond ik dat wel een mijlpaal !!!dat smaakt naar meer, ik wil meer volgers!!! (jaja ik weet heus wel dat sommige bloggers in blogland wel honderden volgers hebben.... :-))
Daarom tijd voor een give away!!!!
Bij 30 volgers verloot ik een clutch, net zo eentje als deze!!! 
Wat moet je doen:
* Word volger van mijn blog.
* Als je al volger bent, te gek! Je maakt evenveel kans!
* Mij noemen op je eigen blog (met een linkje?)  zou ik ook erg leuk vinden :-)
* Laat in een reactie achter welke kleur clutch je graag zou willen, je kunt kiezen uit;
- roze gebloemd
- grijs sterretje
- grijs met roze roosje
- blauw boeren stofje
- vrolijke bloemetjes
- turkoois met bloemen

Succes!!!

17 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik volg je al langer en doe graag mee met de give away! Ik kies voor het grijze stofje met de roze bloemetjes. Hopelijk krijg je snel 30 volgers, dat zou ik ook wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was je 5de volger. Wil graag meedoen met je give-away!Ik kies het turkoois met bloemen, prachtig en past precies bij mijn woonaccessoires!!
    Ik zou zeggen: Op naar de 30!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Nu op naar de dertig! Ik doe graag mee en ga voor de turkoois.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Rens!
    Ik doe graag mee met je give-away, ik ga voor een clutch van het grijze stofje met de roosjes.
    Succes, op naar de 30 volgers (en nog meer), want je maakt zulke leuke dingen!
    Ik ga nog ff reclame voor je maken ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Renske

    Ik zag dat je mij bent gaan volgen, dus ging ik even bij je kijken. En viel zo maar in deze give away. Zo.n leuke clutch laat ik niet aan mij voorbij gaan. Daar doe ik graag aan mee. Ik vind het blauwe boerenstofje erg mooi. Ik zal reclame voor je maken, hoewel ik geen honderdern volgers heb, maar alle reclame is meegenomen. En elke nieuwe volger is leuk toch ?
    Zo en dan ga ik ook nog even de rest van je blog bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie clutch! Ik doe ook heel graag mee aan jouw give-away! Ik heb wel zelf geen blog, dus kan geen linkje zetten.. Hopelijk is dit niet verplicht om te kunnen deelnemen? :)
    Als ik zou winnen, kies ik voor het turkoois met de witte bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voilà zie, ben volger geworden en doe mee voor de vrolijke bloemetjes ! Ik plaats nog en linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een volger erbij en een linkje op mijn blog!
    Houd wel van de grijze stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een volger! Fan van turkoise stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een volger erbij :-) Ik verkies het stofje met de sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind de turkoise stof erg mooi en je hebt er weer een bij :)
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben volgertje nummer 24 en ik doe graag mee voor het grijze stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op naar de 30 volgers! Ben ik al nr 26! En heel graag doe ik mee voor dat lieve retro turkoise bloemetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je al zoveel volgers hebt!
    Ik heb sinds een paar maanden een blog, divadaan.blogspot.nl. Misschien vind je het ook leuk om hier een kijkje te nemen en om mij te volgen (heb er nog maar een paar).
    Ik doe ook graag mee aan de give-away en vind het eerste stof, roze gebloemd, heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, jee, ik ben volger nummer 29. Nog één iemand. dat moet lukken. Ik wil graag meedoen met de give away en ik kan gewoon niet kiezen welk stofje. ik ben blij met alles.
    leuk blog en succes. ik zal ook nog even een link plaatsen op mijn blog. kom je ook ff bij mij kijken???

    lieve bloggroetjes Pétra
    petracreabea.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nummertje 30! :D Proficiat! Ik maak snel nog een linkje.
    Mijn voorkeur gaat uit naar het turkoois met bloemen.

    dayydreamm.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen